Je hebt op al je aankopen de wettelijke garantie. Aan de wettelijke garantie is geen vaste termijn gekoppeld, dit verschilt namelijk per product. Wat wij veel belangrijker vinden is dat u tevreden blijft over onze service. Neem gewoon contact met ons op en samen zoeken wij naar een oplossing. Klik hier voor de contact opties.
We streven er naar een ingediende klacht binnen een termijn van 5 werkdagen na ontvangst afgehandeld te hebben. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoorden we je binnen de termijn van 5 werkdagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten.
Mammacare producten en diensten
Dijkxhoorn Bodyfashion is lid van SEMH. Uit hoofde van dit lidmaatschap hanteren wij de klachtenregeling van Erisietsmisgegaan.nl. Je kunt Erisietsmisgegaan mailen via info@erisietsmisgegaan.nl of bellen via 035-2031585. Een geschil wordt door Erisietsmisgegaan.nl alleen in behandeling genomen als je een klacht eerst aan Dijkxhoorn Bodyfashion hebt voorgelegd.